30 Haziran 2016 Perşembe

Eğitici oyuncaklarımız-2


Fisher price kapaklı telefonum: Defne'nin tüm ilgisi bizim telefonlarımızda olduğundan bir tane bebek telefonu almaya karar verdim. Oyuncakçıda 6 ay üstüne uygun bebek telefonlarından ararken fisher price'ın bu telefonuna denk geldim ve fazla araştırma yapmadan aldım. Ürün renkli, güzel, Defne'nin ilgisini kısa sürelide olsa çekiyor. Ben telefonu alıp biriyle konuşuyormuşum gibi yapınca daha çok meraklanıp telefonunu elimden almaya çalışıyor:) Telefonun üzerindeki sarı renkli tuşa basınca 2 farklı müzik birde telefon çalma sesi çıkıyor. Yanlız ses çok derinden geliyor bebeklerin kulak sağlığı için bu şekilde tasarlanmış. Çok sesli oyuncaklarla ilgilenen bebeklere tavsiye etmem.



Eğitici anahtarlığım: Bu oyuncağı da oyuncaklar arasında dolanırken gördüm hoşuma gitti aldım:) Üzerindeki tuşlara basınca ev zili, araba kilidi gibi farklı sesler çıkıyor, müzikler çalıyor.




FIVESTAR TOYS direksiyon: Bu da aşırı sesli bir oyuncak. 12 aydan büyük bebekler için tasarlanmış. Yandaki düğmelere basınca sürekli bir şekilde tren sesi araba sesi ve ardından müzikler çalıyor. Çok renkli ve ilgi çekici. Ayrıca üst kısmındaki düğmeyi çevirince bebeğinize uyku sırasında eşlik etmesi için duvara veya tavana hayvan figürleri yansıyor ve ninni çalıyor. Defne ilk 10dk oynasa da daha sonra aşırı sesten sanırım rahatsız olup oyuncağı istemiyor. Sanırım bununla oynaması için birkaç ay daha geçmesi gerekiyor.





Fisher Price müzikli yumurtalar: Bu oyuncağımızda yumurtadan civciv, kaplumbağa ve kuş çıkıyor. Yumurtaların önündeki tuşlara basma kaydırma ve çevirme yaparak hayvanların yukarı çıkmasını sağlayabiliyorsunuz. Yumurtalar tamamen kapanmıyor yarısı içine giriyor bu yüzden hayvanlar zaten tam yukarı çıkmadan da görünüyor. Defne herzamanki gibi oyuncağın biraz ışıklarına bakıp hemen ağzına götürmeyi tercih etti:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder