18 Haziran 2018 Pazartesi

2 YAŞ DOĞUM GÜNÜ PAPATYA KONSEPTLİ PARTİMİZ

Defne'nin doğum gününü 13 Aralık 2017'de kutlamış olmama rağmen burada paylaşmadığımı yeni farkettim:) Yine de fikir olması amacıyla kendi hazırladığım konsept hediyelerimi hazırlanış şekillerini resimlerle aşağıda sizlere anlatacağım.

Öncelikle konseptimiz papatya olduğundan plastik tabak, bardak ve çatal kaşıkları sarı renkte kullan at masa örtüsünü beyaz renkte aldım.

Kızıma papatyalı elbise bulamadığımdan beyaz, beli kurdeleli bir elbise bulup, belindeki pembe kurdeleyi çıkardım. Onun yerine kendim sarı kurdele üzerine hazır aldığım papatyaları silikonla yapıştırıp elbiseye bu kurdeleyi taktım.



Defne 2 yaşında yazısı için sarı kartonlardan papatya kesip, her bir papatyanın ortasına harf çıktısı alıp yapıştırdım.


Daha sonra misafirlere dağıtmak için internetten aldığım hazır papatyalardan taç ve lavanta şişeleri hazırladım.

Lavanta şişeleri için süslemek için hazır papatyalar, 1adet hasır ip, mantar kapaklı şişeler, kuru lavanta çiçekleri ve 1adet silikon tabancasına ihtiyacımız var. Aynı zamanda internetten çıktı aldığım Defne 2 yaşında kağıtlarını yuvarlak kesip yuvarlak kestiğim sarı kartonlara yapıştırıp süslediğim mantar şişelerin iplerinden geçirdim.



Hazırladığım taçları da, ince tel alıp telin üstüne papatyaları sardım en üstünden de beyaz kurdele ipi geçirip hazırlamış oldum.








En sevdiğim kısım pastamız:) Pastayı kendim süslemek istediğimden çok beğendiğim bir pastaneden kızımın doğum günü için taze pasta yapmalarını, süslemesini kendim şeker hamuruyla yapacağım için dış kısmını ona göre hazırlamalarını istedim.

Bunlar dışında kartonlardan sarı papatyalar kesip kürdanlara silikonla yapıştırdım. Bunlarıda yiyeceklerin üstlerine koydum. Keçelerden papatyalar hazırlayıp bunlarıda masanın çeşitli yerlerine koydum. Büyük 2 balonları ve sarı beyaz gördüğüm her süsü aldım:) Bunlar haricinde kızımın büyük afiş resmini ve resminin olduğu stickerlerı hazır yaptırıp tabakların üstüne yapıştırdım. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder