26 Mayıs 2016 Perşembe

Doğum sonrası misafirlerimize dağıttığımız hediyeler

Defne'miz 13 Aralık 2015' te dünyaya geldi. Minik kızım hayatımızın baş köşesine çok hızlı bir şekilde yerleşti. Defne doğmadan önce çok düşündüğüm konulardan biri de doğumdan sonra gelenlere vereceğim hediyelerdi. Hem Defne'ye özel olsun hemde insanların işine yarasın istiyordum. Uzun araştırmalarım ve Eminönü'nde gezmelerim sonucu Defne için doğum sonrası çikolata, defne bitkisi ve ayna dağıtmaya karar verdim.

Çikolatalarımızı Hacı Şerif adlı siteden yaptırdım. Eşimin 4 sene önce kız istemeye bize gelirken getirdiği gümüş tepsiye de bebek çikolatalarımızı koyup tülle kenarlarına fiyonk yaptım. Ve çikolatalarımız hazır..



Aynalarımızı Eminönü'nden 25'li paketler halinde 3 paket satın aldım.  Aynaları süslemek için pembe tül, 10m uzunluğunda satılan hoşgeldin bebek yazılı kurdele ve  arkalarına yapıştırmak için yuvarlak sticker satın aldım. Ayrıca hem aynaları dağıtırken içine koymak için hemde ilerde Defne'nin odasındaki bez, krem ıvır zıvırı doldurmak için English home'dan beyaz renkli hasır sepet aldım.





Defne bitkilerimi ise İzmir'deki bir fidanlıktan temin ettim. İlgilenen kişi sağolsun çok yardımcı oldu. 60 adet defne bitkisi PTT kargo ile çok güzel paketlenerek 2 günde tarafıma teslim edildi. Hemen bitkilerim gelir gelmez aldığım ufak siyah saksılara dikimini yaptım ve saksıları altları delik olduğu için aldığım şeffaf poşetlere yerleştirdim. Daha sonra defne bitkilerini süslemek için Eminönü'nden çuval bezi ve ip aldım. Ayrıca bilgisayardan yazıp çıkarttığım açıklamalı kartları da bitkilerin üzerine iğneledim. Sonuç bence çok güzel oldu=))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder