23 Ağustos 2019 Cuma

3 YAŞ DOĞUM GÜNÜMÜZ

Defne'nin 3 yaş doğum gününü ne zamandır paylaşmamışım farkında bile değilim. Defne aralıkta 4yaşına girecek ama napalım 3 yaşı paylaşalım:) Belki sizlere fikir olur. 3 yaş doğum gününde Defne pony hastası olduğundan pony konseptli birşeyler hazırlamayı düşündüm.

Öncelikle internetten çıktısını aldığım pony resimlerini kestim kartonlara yapıştırıp onuda marketlerde satılan şiş çubuklarına yapıştırdım. Aşağıdan resimleri bilgisayarınıza kaydetip kesebilirsiniz.






İnternetten paket halinde satılan bu ürnleri aldım.




Bu posteri de internetten bir siteden yaptırdım ve aynı siteden Defne adına misafirlere dağıtmak için magnet yaptırdım.


Misafirlere dağıtmak için resmin sol köşesinde gördüğünüz minnak saksıları aldım. İçine bitki koydum. İnternetten Defne 3 yaşında yazıp çıktısını aldığım kağıtları çubuklara yapıştırdım ve bunları da bitkilerin yanına sapladım. 

Sağ tarafta ki balonları uzun bir çubuğa kendimiz iple bağladık.

Defne'nin pony kıyafeti ve tacını HM'den aldım. Yapacaklara şimdiden kolay gelsin. Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder